Articole
12-06-2018

 

 

 Cererea de ochelari de lux din România a înregistrat o creștere accentuată în ultimul timp, românii apreciind tot mai mult acest accesoriu. Fie că vorbim de ochelari de soare, fie de ochelari de vedere, există solicitări chiar și pentru exemplare fabricate din aur care pot costa peste 1.500 de euro.

 

Anul acesta, vânzările de ochelari scumpi ai Lensa.ro, unul dintre cei mai mari jucători online pe piață de optică din România, au crescut cu 20% și ar putea că până la finalul anului să depășească acest nivel.

 

"Sunt români care au cel puțin cinci-șapte perechi de ochelari de vedere sau ochelari de soare scumpi, nefiind colecționari. Pur și simplu au înțeles ce rol are acest accesoriu, în primul rând pentru sănătate și în al doilea rând pentru look. În funcție de design, ochelarii de lux pot să îți ofere o altă personalitate, iar românii sunt din ce în ce mai atenți când vine vorba de acest aspect. Printre cei mai scumpi ochelari la vânzare sunt cei placați cu aur de 22k, din colecția Minima, la un preț de 7.000-8.000 lei", spune Daniel Crăciun (27 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

 

Demarat în 2013 ca magazin online, business-ul Lensa.ro s-a dezvoltat treptat ajungând în 2017 la o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro și cu un potențial de creștere la 1,7 milioane de euro anul acesta. După o investiție demarată la începutul anului, showroom-ul Lensa.ro din Capitală a devenit unul dintre cele mai mari din țară, cu peste 70 de branduri de ochelari în portofoliu, peste 1500 de modele expuse și un stoc de 3.000 de exemplare.

 

Din cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro, ochelarii de soare pentru femei reprezintă 35%, urmați de lentile de contact colorate și cele de vedere cu 30%, ochelari de soare pentru bărbați cu 25% și ochelari de vedere cu 10%.

 

Cei mai scumpi ochelari la vânzare în 2018:

 

1.Minima 3 – 7.999 lei

Acest model de rame de vedere este cu totul deosebit deoarece are puntea nazală și brațele confecționate din aur. Lentilele rectangulare sunt discrete și fac ca acești ochelari să fie potriviți atât pentru femei cât și pentru bărbați, fiind accesoriul principal al întregii ținute.

2.Dior Elliptic FU2/85 – 3.265 lei

Acest model de ochelari de soare este creat special pentru femei, fiind foarte elegant cu ramă rotundă și un design în cele mai noi tendințe.

3.Silhouette 4540/20 6051 – 3.339 lei

Ramele acestor ochelari de vedere sunt fabricate din titan, un material hipoalergenic și rezistent împotriva coroziunii. Fiind create pentru femei, acestea au pe brațe aplicații în nuanțe de mov ce dau un plus de culoare oricărui outfit.

4.Balenciaga BA0095 14C – 2.133 lei

Pe lângă protecția oferită ochilor împotriva radiațiilor UV, acești ochelari de soare sunt considerați un accesoriu fashion datorită designului său cu ramă completă în formă geometrică și brațe groase.

5.Balenciaga BA5048 044 – 2.093 lei

Ramele în formă de ochi de pisică sunt mereu în trend, iar Balenciaga știe să le pună în evidență datorită originalității printului și a texturii.

6.Balenciaga BA5022 001 – 1.988 lei

Forma îndrăzneață a ramei și combinația de materiale, fac din acest model să fie unul sofisticat și ușor extravagant.

7.Ermenegildo Zegna EZ0033 14D – 1.885 lei

Ochelarii de soare de tip aviator au rămas de-a lungul timpului nedetronați în ceea ce privește popularitatea, potrivindu-se tuturor fizionomiilor. Lentilele gri și polarizate asigură protecție totală ochilor și sunt foarte ușor de asortat în toate ținutele.

8.Roberto Cavalli RC0767 069 - 1.884 lei

Rama groasă și vișinie, dar și forma curbată a brațelor, fac din acest model de ochelari de vedere să fie unul special și adresat tuturor femeilor îndrăznețe care vor să fie diferite.

9.Montblanc MB469S 50F  - 1.599 lei

Un model creat special pentru femei, ce reprezintă un must-have în orice sezon. Atât rama cât și lentilele ochelarilor sunt în nuanță de maro gradient, iar accesoriul metalic din colțul lentilelor dă o notă de stil și elegantă.

10.Tom Ford FT0511 69B – 1.542 lei

Având rame în formă de ochi de pisică în nuanțe de vișiniu și lentile gri gradient, acești ochelari de soare sunt creați special pentru femeile ce își doresc un look chic.

 

Despre Lensa.ro

Lensa.ro este un brand românesc înființat de antreprenorii Daniel Crăciun (27 ani) și Florin Niță (39 ani), care după doar cinci ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piață de optică din România, având peste 60.000 de comenzi anual și o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro în 2017. Anul trecut, Lensa.ro a obținut premiul I pentru Categoria „Health&Beauty” și premiul al II-lea pentru „Cel mai bun magazin online Experienced 2017” în cadrul GPeC (Gala Premiilor eCommerce din România).

 

 

 

Articole din aceasi categorie