Articole
14-02-2014

Pentru 2014, Adelina Oprea, directorul de marketing al magazinului de comert electronic Zorilestore.ro, sustine ca targetul pentru vanzari este de 4 milioane de euro, din care jumatate sa fie pe internet, scrie wallstreet.ro. In criza, acest obiectiv declarat atrage atentia si creeaza asteptari.

Compania ZorileToys detine brandul de imbracaminte, incaltaminte si accesorii Zorile Store. Business-ul a inceput ca o retea de magazine pe litoralul Marii Negre, in 2006. Din 2011, a trecut si in online pentru a creste vanzarile in afara lunilor de vara. „Anul trecut a fost pentru ZorileStore unul prosper, in care am depasit prognozele facute initial. Nu avem inca cifra exacta insa putem afirma cu siguranta ca am depasit suma de doua milioane de euro. Pe de alta parte, vanzarile generate de magazinul online au depasit suma de 1 milion de euro”, a explicat Adelina Oprea.

Care este cheia succesului pentru cifre de vanzari atat de mari? Unul dintre raspunsuri este completarea afacerii cu zona de online, al doilea este cunoasterea tipului de client. „Anul acesta ne-am propus sa alocam resuse pe online, astfel ca in acesta zona incurajam cosul multiplu. Clientul ZorileStore.ro este unul tanar, in jurul varstei de 25-30 de ani, cu studii superioare, posesor de smartphone sau tableta, fara prea mult timp liber, dar activ. Plasarea comenzilor este realizata in general in pauzele de la birou sau seara in momente de relaxare”, a mai spus directoarea de marketing a retailerului.

Profilul cumparatorului se pare ca este foarte important in vanzarile online. Daca femeile prefera sa mearga in magazine, pentru barbati tentatia e mai mare in online. De asemenea, in online clientii cumpara mai multe produse de incaltaminte si accesorii.

Citeste continuarea pe wall-street.ro

Foto: wallstreet.ro

Autoare: Alina Burlacu
Redactor-sef Femei in Afaceri

 

Articole din aceasi categorie