Articole
07-02-2014

Au fost scrise mii de pagini despre vanzari, dar, de foarte multe ori, cele mai bune strategii in vanzari vin de la oameni cu experienta, antreprenori sau oameni din top management.
Marketingprofitabil.com ofera o lista cu cele mai practice sfaturi pentru vanzari de succes.

Convige-i ca e in folosul lor
“Tine minte mereu sa le spui celor care pot cumpara de la tine ce au ei de castigat. Arata-le valoarea produselor sau serviciilor tale, modul in care se pot bucura de utilizarea acestora“, explica Robert Niznik, fondatorul Shpoonkle.

Profita de orice ocazie de PR
“Nu refuza vreodata o ocazie de PR, doar pentru ca ai impresia ca este prea mica. Nouazecisicinci la suta din cele mai mari vanzari pe care le-am facut au venit din ceea ce altii ar fi considerat a fi ocazii neinsemnate”, spune Maryam Faresh, autoarea What About Daisy?

Mergi mai departe
“Daca persoana careia incerci sa-i vinzi nu raspunde asa cum te astepti sau atat de repede pe cat te astepti, treci mai departe, exploreaza alte potentiale vanzari si intoarce-te asupra acelei vanzari dupa o luna”, afirma Stacey Ferreira, cofondator MySocialCloud.

Explica in 10 cuvinte
“Daca nu poti starni interesul cuiva din primele 10 secunde de discutie, nu te ajuta la nimic sa continui sa incerci sa-i vinzi inca 10 minute. Daca ar fi sa rezumi ceea ce oferi intr-o fraza scurta, atragatoare, de nu mai mult de 5-10 cuvinte, cum ar suna?”, spune Shaun Walker, creative director HERO|farm.

Asculta
“Prea multi oameni de vanzari vorbesc si ofera solutii fara sa stie pentru ce problema trebuie sa gaseasca o solutie. Mai mult, cei mai potriviti oameni carora sa le vinzi produsele sau serviciile tale sunt chiar clientii tai existenti. Suna-i si cere-le recomandari si vei fi uimit de cat de repede poti sa cresti.”, afirma Jeff Ellman, cofondator UrbanBound.

Mijloace noi, strategii adaptate
“Atat de multe vanzari raman nefinalizate atunci cand nu pui in aplicare o strategie adecvata de optimizare a ratei de conversie. Acum, ca exista tone de instrumente diferite menite sa te ajute, n-ai nicio scuza sa nu testezi. Tine minte, chiar si cele mai mici modificari ale unor lucruri pe care nu le-ai baga in seama, in mod obisnuit, pot avea un impact urias.”, explica John Cooper, fondator Point Blank SEO.

Foto: wealthannexng.com

Autoare: Alina Burlacu
Redactor-sef Femei in Afaceri

Articole din aceasi categorie