Articole
13-02-2018

 

 Secom®, companie românească specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a finalizat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior. Evoluția Secom® a determinat urcarea cu trei poziții în piața de suplimente alimentare, compania ocupând în prezent locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piață de 6,4%.

 

Dezvoltarea Secom® vine pe fondul creșterii preferinței consumatorilor români pentru remediile naturale, dar și a investițiilor de 2,25 milioane de euro realizate de companie anul trecut. În 2017, Secom® a continuat extinderea propriei rețele de retail prin deschiderea a trei unități comerciale noi în Pitești, Cluj Napoca și în Mega Mall din București, de altfel prima locație a companiei amplasată într-un mall.  De asemenea, anul trecut Secom a investit în dezvoltarea infrastructurii IT, precum și în activități de comunicare și promovare.

“2017 a fost un an al performanțelor pentru Secom. Am continuat dezvoltarea companiei într-un mod sustenabil prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare și din segmentul de cosmetice naturale și prin deschiderea a 3 noi magazine. Cu o echipă consolidată, un portofoliu de produse puternic și cu multă determinare am reușit să avem cea mai mare creștere a cotei de piață din industrie, care ne-a asigurat intrarea de pe poziția a șasea direct pe locul trei  în topul principalilor jucători din segment. Acest rezultat confirmă încrederea mare a consumatorului în produsele noastre și ne motivează să continuăm să oferim soluții de medicină integrativă, din cele mai bune mixuri de ingrediente naturale, care să contribuie la îmbunătățirea calității vieții românilor” a declarat Lucia Costea, Managing Partner Secom®.  

Liderul de autoritate în soluții de medicină integrativă are planuri importante de dezvoltare și în 2018, când își propune o creștere cu peste 45% a investițiilor, până la circa 3,3 milioane de euro. Secom® are în plan lansarea a patru noi magazine proprii, continuarea activităților de promovare în media și în farmaciile partenere, dar și lărgirea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare, din segmentul de produse de frumusețe, dar și din anumite categorii din aria health & wellness.

În prezent portofoliul Secom® include 300 de suplimente alimentare și 100 de produse cosmetice naturale.



Despre Secom®

Secom® este compania românească, lider de autoritate în soluții de medicină integrativă care răspund nevoilor unui lifestyle sănătos al omului modern, și promotor al frumuseții prin produse cosmetice naturale, cu ingrediente de înaltă calitate. Compania este specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, suplimente alimentare și cosmetice naturale.

Secom® a făcut pionerat, fiind prima companie care a introdus pe piața românească ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante, o serie de ingrediente inovatoare precum colostrul, dar și prima gamă de suplimente special create pentru sănătatea copiilor – ChildLife® Essentials.

Produsele Secom® sunt disponibile în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, precum și în cele 12 magazine Secom® din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu și Timișoara.

 

 

 

Articole din aceasi categorie