Articole
02-10-2013

ADVERTORIAL

Desi s-a retras din tenis in urma cu mai multi ani, Ruxandra Dragomir nu poate sta departe de sala de sport chiar daca astazi este o femeie de afaceri de succes, implicata in politica dar si in proiecte caritabile. Legenda vie a tenisului feminin romanesc a inceput in aceasta saptamana programul spartan de pregatire fizica Delta Training System ce va dura 90 de zile, alaturi de antrenorul sau personal, campionul national la culturism Andrei Ivan.


La primul antrenament, Andrei i-a luat Ruxandrei masurile la circumferinte (talie, abdomen, bazin, brate, coapse, gambe) pentru a vedea care va fi situatia lor la sfarsitul programului de antrenament ce va dura 3 luni. Apoi, cei doi, antrenorul si "eleva" Ruxandra Dragomir, s-au apucat de treaba. Dupa o scurta incalzire ce a constat in alergat pe banda, Ruxandra a efectuat pe rand exercitii pentru coapse, gambe, abdomen, brate, etc.


"Delta Training System este un program de pregatire ce se potriveste perfect pentru mine, fost sportiv de performanta. Dupa retragerea oficiala din tenis, este important sa mentin doza de activitate sportiva in viata mea atat pentru psihicul meu cat si pentru forma mea fizica. Am nevoie de energie si vitalitate iar aceste lucruri le poti gasi doar in sport. De aceea am ales programul intens de pregatire alaturi de Andrei Ivan pentru ca doresc sa am in continuare un corp bine definit, fibrat si sanatos. Am practicat sport de performanta aproape toata viata mea insa acum este prima oara cand am un antrenament personalizat la sala de fitness. Stiu ca voi putea sa imi depasesc limitele. Fara un antrenor personal, acest lucru este imposibil", a aratat Ruxandra Dragomir.


"Sunt mandru sa am o "eleva" atat de constiincioasa si de faimoasa pe plan international. Cu totii stim de performantele notabile pe care Ruxandra Dragomir le-a avut in tenisul mondial. Asa cum ma asteptam, Ruxandra are un corp bine lucrat si tonifiat, o rezistenta si pofta de munca specifice sportivilor de performanta. Pentru cele trei luni de antrenament intensiv pe care le vom incepe impreuna, mi-am propus pentru Ruxandra tonifierea picioarele, intarirea muschilor spatelui si cresterea rezistentei la efort. Mai mult, obiectivele mele sunt: sa curatam un pic din stratul adipos din zona abdominala si a bazinului; in zona trenului inferior, tonifierea musculaturii (circumferinta sa ramana aceeasi dar sa iasa in evidenta musculatura); intarirea muschilor abdominali si lombari; marirea gradului de mobilitate articulara; flexibilitate mai buna (introducem si exercitii de stretching la sfarsitul antrenamentului); un tonus mai bun asupra tuturor muschilor", a aratat instructorul Andrei Ivan de la World Class Downtown.

 

www.worldclass.ro

Articole din aceasi categorie