Articole
31-10-2014

Andreia Cucu, PR & Communication Manager GSK Romania, a preluat un rol global - pozitia nou creata de GMS (Global Manufacturing Systems) Communications Manager pentru doua programe strategice in companie - Global Remediation si LOC Quality Programmes.

                                

In acest rol, Andreia ofera consultanta strategica de comunicare echipelor globale pe cele doua programe si conduce livrarea planurilor de comunicare eficiente si de impact, cu rolul de a sustine executarea strategiei. 

 

Andreia si-a inceput cariera in comunicare acum 11 ani, in GSK si, pentru mai bine de 8 ani, a avut mai multe roluri in comunicare interna si externa. Intermediar, Andreia si-a extins expertiza in afara GSK, in alte industrii precum telecomunicatii, energie, FMCG si imobiliare, in companii multinationale si agentii de comunicare. Ea s-a intors in GSK Romania in 2010, ca PR & Communication Manager. Incepand din iulie 2013, Andreia a fost parte a echipei de management Pharma Romania si, anterior, pentru aproximativ doi ani, a detinut rolul de Central Europe Communications Lead, cu scopul de a creste conectivitatea la nivelul Europei Centrale, sustinand astfel agenda europeana de crestere.

 

Ca urmare a numirii Andreiei Cucu in noul rol, Violeta Patru, Corporate Affairs Manager GSK Romania, preia conducerea celor doua departamente: Comunicare si Relatii Guvernamentale.

 

Cu o experienta de 10 ani in domeniul cooperarii cu institutiile guvernamentale, Violeta s-a alaturat GSK in 2009, fiind responsabila de elaborarea strategiei pentru imbunatatirea accesului pacientilor la medicamentele GSK, precum si de coordonarea si implementarea strategiei privind relationarea cu partenerii externi la nivelul autoritatilor si a asociatiilor profesionale din care GSK face parte.

 

Anterior venirii in GSK, Violeta a lucrat in cadrul Ambasadei Marii Britanii la Bucuresti precum si in Ministerul Economiei si Comertului.

 

Violeta Patru, Corporate Affairs Manager GSK Romania, a declarat: „Vom continua angajamentul pe termen lung pe care GSK il are in Romania in zona de responsabilitate sociala corporativa, in sustinerea proiectelor de sanatate si de educatie in sanatate pentru comunitatile defavorizate. De asemenea, ramane in continuare important pentru noi sa sprijinim eforturile asociatiilor de pacienti din Romania de a dezvolta platforme si programe in beneficiul pacientilor pe care ii reprezinta. Lucram in acelasi timp pentru a continua sa ii facem pe angajatii nostri ambasadori ai companiei si ai proiectelor pe care le derulam alaturi de partenerii nostri traditionali, Salvati Copiii Romania, OvidiuRo si HOSPICE Casa Sperantei.”

 

Din 2010, GSK sustine, alaturi de organizatia Salvati Copiii Romania, lupta pentru combaterea mortalitatii infantile. Niciun caz de mortalitate la copiii sub 5 ani nu a mai fost inregistrat in cele 9 judete in care s-a desfasurat proiectul – este vorba despre Brasov, Caras-Severin, Vrancea, Dambovita, Vaslui, Botosani, Iasi, Suceava si Bacau.

Articole din aceasi categorie