Articole
06-10-2015

Madalina Cazacu lucreaza in cadrul BCR din anul 2009, iar pana in prezent a ocupat functia de Supervisor si ulterior Sef Serviciu, fiind resposabila de solutionarea reclamatiilor clientilor.

 

Madalina Cazacu are o experienta de peste 18 ani in domeniul relatiilor cu clientii, fiind responsabila de-a lungul timpului de consilirea clientilor si solutionarea reclamatiilor, atat in domeniul bancar cat si in zona de telecomunicatii.

 

„Sunt onorata de increderea pe care mangemenul bancii mi-a aratat-o, prin aceea de a-mi acorda responsabilitatea continuarii unei abordari proactive, constructive si transparente a problemelor care tin de experienta clientilor, in stransa colaborare cu asociatii si institutii de protectie a consumatorilor. Obiectivele mele vizeaza implementarea unei strategii si a unor instrumente concrete pentru a alinia si integra in strategia de afaceri a bancii vocea si experienta clientilor nostri si semnalele primite din partea autoritatilor si asociatiilor de protectie a consumatorilor. Suntem pregatiti sa facem fata oricaror provocari si intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale. Mediul economic, legislativ, bancar s-a schimbat si avem obligatia morala de a creste gradul de constientizare a populatiei cu privire la responsabilitatea financiara. Modalitatea prin care, noi ca indivizi, alegem sa ne cheltuim sau sa ne investim banii este esentiala pentru a mentine un mediu economic stabil si pentru a asigura un viitor generatiilor care ne vor succeda”, a declarat Madalina Cazacu.

 

In luna iulie 2014, in BCR s-a dezvoltat conceptul de Vocea Clientului prin infiintarea unei directii noi, sub coordonarea directa a Presedintelui bancii, si care are ca sarcina colectarea si analizarea sugestiilor si reclamatiilor clientilor si de a le reprezenta interesele si asteptarile in cadrul organizatiei. Noua directie a implementat un proces de analiza permanenta a reclamatiilor si mesajelor primite in vederea identificarii cauzelor care au determinat nemultumirea clientilor. Analizele efectuate asupra cauzelor generatoare de reclamatii sunt transformate in planuri concrete de adaptare a produselor si serviciilor la nevoile clientilor.

 

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai mare grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

 

Articole din aceasi categorie