Articole
22-11-2017

 

Lensa.ro, start-up romanesc specializat in lentile de contact, ochelari de soare si ochelari de vedere, demarat in 2013 cu 500 euro, a depasit pragul de un milion de euro cifra de afaceri in 2017, iar eforturile de dezvoltare din ultimii ani au dus la obtinerea premiului I pentru Categoria „Health&Beauty” si a premiului al II-lea pentru „Cel mai bun magazin online Experienced 2017” in cadrul GPeC (Gala Premiilor eCommerce din Romania). Evenimentul a avut loc in seara zilei de 15 noiembrie 2017.

 

„Am inceput afacerea Lensa.ro in 2013, cu 500 de euro, intr-un apartament. Am beneficiat din plin de expansiunea e-commerce-ului din Romania, iar eforturile noastre din ultimii ani ne-au adus deja, in 2017, la afaceri anuale de peste un milion de euro si suntem si premianti la GPeC”, a declarat Daniel Craciun, fondator Lensa.ro.

 

Multumita intrarii pe un segment de piata neexplorat, si anume comercializarea de lentile de contact colorate, Lensa.ro s-a diferentiat inca de la inceput in peisajul magazinelor online de profil, iar in scurt timp a inceput comercializarea de ochelari de soare si de rame de ochelari de la toate marcile consacrate: Polaroid, Ray-Ban, Carrera, Polar, Ralph Lauren, Vogue, Police, Guess, etc... Astfel, Lensa.ro a devenit primul site din Romania autorizat de producator pentru comercializarea de ochelari de soare Ray-Ban originali. Detalii pot fi gasite pe site-ul companiei, Lensa.ro.

 

„Anul trecut am investit pentru a creste eficienta magazinului online si pentru a asigura stocurile necesare procesarii a cateva mii de comenzi pe luna, iar anul acesta am deschis un cabinet de optica cu aparatura moderna pentru consultatii si pentru montarea lentilelor pe loc astfel incat oamenii sa evite asteptarea a 2-3 zile pana cand li se monteaza lentilele in ramele alese. Lucram cu lentile Hoya, lentile Essilor sau Zeiss, dar si cu lentile de buget”, a declarat Florin Nita, co-proprietar al Lensa.ro si Business Planning Manager al companiei.

 

In scurt timp de la infiintare Lensa.ro a devenit unul dintre cele mai sonore nume pentru romani atunci cand se gandesc sa isi cumpere o noua pereche de ochelari de soare, de vedere sau lentile de contact.

 

Istoria celor doi antreprenori implicati in Lensa.ro este cat se poate de diferita. Daniel Craciun (27 ani), fondatorul si co-proprietarul companiei este pasionat de IT si a fost pasionat de mediul antreprenorial toata viata.

 

„Am inceput sa fac site-uri la 17 ani si am avut chiar si un lant de covrigarii. Au fost multe incercari de-a lungul timpului, dar cei care ma cunosc stiu ca nu ma dau batut usor”, povesteste Daniel Craciun. 

Florin Nita (39 ani), co-proprietar si Business Planing Manager al Lensa.ro, a facut trecerea la antreprenoriat din pozitia de director de marketing la Honda Romania.

 

„Am lucrat in corporatii cam toata viata. De cand ma stiu mi-am dorit sa dezvolt o afacere, iar cu Lensa.ro mi-am gasit libertatea pe care mi-o doream. Romania este tara din UE cu cea mai mare rata de crestere a comertului online si vom continua sa ne dezvoltam in continuare in tara, dar luam in calcul sa ne extindem si in afara Romaniei in 2018”, explica Florin Nita.

 

Demarat in 2013, business-ul Lensa.ro este un magazin online si fizic de ochelari de soare si de vedere ce dispune de cabinet propriu pentru consultatii. Ochelarii comercializati sunt de cea mai buna calitate, iar cea mai mare parte a afacerii este derulata online. in 2017 Lensa.ro a inregistrat peste 60.000 comenzi si a trecut de pragul de un milion de euro cifra de afaceri, depasind astfel previziunea de 900.000 euro pentru acest an.

 

 

Articole din aceasi categorie