Articole
26-03-2015

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociatiei Studentilor Economisti din Romania (ASER), aterizeaza si anul acesta pe meleaguri studentesti si revine in atentia tinerilor pasionati de publicitate care au o sete nebuna de cunostinte in domeniu si de experiente practice, dornici sa plece intr-o aventura publicitara.

 

Proiectul indraznet de advertising, cunoscut sub numele de  Ingenius, este destinat studentilor care inteleg importanta experientei si a abilitatilor in domeniul advertisingului inca din timpul facultatii. Pasionata de publicitate si creativa din fire, echipa Ingenius a pregatit un proiect care sa dea sansa tinerilor invatacei sa poat intelege mai bine atributiile unui om din domeniu.

 

Ingenius ii pune fata in fata cu mediul publicitar actual, ii ghideaza pentru un parcurs cat mai usor si le ofera sansa la final sa simta  pe pielea lor satisfactia unei experiente complete in domeniu.

 

Proiectul se desfasoara pe perioada a 6 saptamani (4 aprilie-14 mai) in care participantii vor porni intr-o cursa incitanta in descoperirea tainelor advertisingului. In aventura lor, vor avea parte atat de sesiuni teoretice cat si practice, sustinute in cadrul catorva dintre cele mai populare agentii de specialitate.

 

Pentru cei care vor sa stie mai multe despre cum se scrie un copy care sa atraga publicul, cum sa realizeze un afis demn de un adevarat grafician sau sa stie care sunt pasii de urmat in realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius ii invita  sa ia parte la trainingurile si workshopurile pregatite special pentru ei.

 

Prima parte a proiectului se constituie intr-o conferinta de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrata la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks si Alex Cernatescu, CEO la Infinit Solutionsi ii asteapta pe toti cei interesati de advertising sa descopere care sunt tendintele in materie de publicitate si sa afle noutati despre targetarea extrema, guerilla marketing sau social media.

 

A doua parte se va desfasura sub forma a doua traininguri ce ii vor pregati pe participanti prin formarea unei baze de cunostinte generale in advertising, dar le va dezvalui  si care sunt pasii pentru o campanie de comunicare reusita.

 

In continuare, participantii se vor reintalni in cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranta creativitatea si simtul publicistic. Cele 5 intalniri tematice se vor desfasura in perioada 22-28 aprilie si vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: intre clasic si neconventional, unde le vor fi explicate strategiile si tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta intr-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cat mai reusite. Grafica publicitara, Digital si Social Media si Inovatie in Advertising sunt urmatoarele workshopuri ce vor explica pe rand detaliile care fac un design sa fie aparte, despre secretele din culisele comunicarii in mediul online, dar si despre cateva forme istete si creative de comunicare.

 

Pregatiti cu rucsacul de publicitar in spate, participantii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapa a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. Dupa ce vor face cunostinta cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajosi vor gandi in echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea sa fie prezentate in fata unui juriu format din specialisti din agentiile de publicitate.

 

Daca am starnit exploratorul publicitar din tine, echipeaza-te cu forte creative proaspete, fa-ti rezervele de cunostinte in advertising si urca la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa www.ingenius.aser.ro pana la data de 31 martie. Te asteptam in aventura!

 

Mai multe informatii pe www.facebook.com/ingeniusaser

Articole din aceasi categorie