Articole
27-01-2014

Cu materiale pictate manual de un grup de femei din Ghana, sneakers-ii Vans fac parte dintr-o campanie sociala al carei scop este sustinerea financiara a peste 50 de femei. Colectia formata din sase modele se gaseste si in Romania, in AFI Cotroceni, in magazinul V Generation. Fiecare pereche este unica, modelele fiind realizate manual. Proiectul a fost posibil gratie colaborarii dintre cunoscuta firma de sneakers-i Vans si compania Della, cu sediul in LA.

"Am inceput prin a face accesorii, apoi am trecut la haine. Dar, nu doar producem imbracaminte si incaltaminte, ci ne implicam social. Oferim astfel unui grup de femei din Ghana, din Vestul Africii, locuri de munca stabile, salarii corecte, educatie, stagii de pregatire pentru aceastea", explica fondatoarea si directorul creativ al Della, Tina Tangalakis.

Sneakers-ii pot fi cumparati si de pe site-ul vans.com, unde pretul variaza intre 60 si 70 de dolari.

Foto: Della by Vans

Autoare: Alina Burlacu
Redactor-sef Femei in Afaceri

Articole din aceasi categorie