Articole
17-07-2013

Cele mai noi tendinte mondiale in fitness: GRIT SERIES by Les Mills Nordic

in Romania, doar la World Class!
 

Vrei un antrenament intens, cu rezultate rapide, care sa iţi testeze limitele? Grit Series reprezinta combinatia ideala intre durata si eficienta. 30 de minute şi un corp remodelat.
 

Toţi visam la rezultate palpabile, in timp record, iar antrenamentele in interval, de inalta intensitate, reprezinta ultima tendinta in fitness. World Class Romania se bucura sa le ofere membrilor, in exclusivitate pentru tara noastra, posibilitatea de a practica un astfel de antrenament, unul dintre cele mai complexe si mai noi: Grit Series by Les Mills Nordic. Este un antrenament foarte intens, gandit pentru cei care vor rezultate si noi provocari. Cunostintele solide de antrenament sportiv si de fiziologia efortului ale suedezilor de la Les Mills Nordic stau la baza noului concept. Inainte de a fi implementat, acesta a fost testat in intreaga lume, fiind intampinat cu entuziasm si dovedindu-si capacitatea de a accelera metabolismul si a arde grasimile.
 

Grit Series sunt antrenamente de treizeci de minute, compuse din exercitii simple, usor de invatat, dar de intensitate ridicata, datorita dozarii efortului astfel incat sa iti soliciti corpul la maximum.
 

Spre deosebire de clasele de aerobic obisnuite, orele de Grit se desfasoara in grupuri mai restranse pentru ca antrenorul sa aiba posibilitatea de a supraveghea indeaproape prestatia si evolutia fiecarui participant, putand fi considerat mai degraba un antrenament personal de grup. Mişcarile executate exploziv, pe ritmuri antrenamente, sunt o modalitate eficienta de intensificare a metabolismului.
 

„Accelerarea metabolismului trebuie sa fie tinta oricaror antrenamente orientate catre rezultate sigure si de durata. Un metabolism mai alert presupune un consum caloric mai mare in timpul efortului si nu numai, ba chiar si in somn“, explica Andreea Pavel, Master Trainer World Class Romania si Move On Education. „Cred ca, in acest moment, antrenamentele Grit Series, sunt cele mai eficiente clase de conditie fizica, tonus muscular, autodepasire“, completeaza Iulian Panait, Personal Trainer, Aerobic & Cycling Instructor.
 

Tipuri de clase
 

Inainte sa iţi faci rezervare la unul dintre programele de Grit, ar fi bine sa ştii la ce sa te aştepţi:
 

Grit Strenght: se lucreaza cu greutati (bare, discuri, gantere). Este o clasa foarte intensa care implica toate grupele musculare şi ajuta la arderea mai multor calorii decat orice alta clasa, atat in timpul antrenamentului, cat şi dupa.
 

Grit Plyo: este clasa in care ne „jucam“. Se folosesc stepul si se efectueaza exercitii pliometrice. Creste rezistenta, forta in picioare, agilitatea si viteza. Grit Plyo este un concept foarte bun si prin faptul ca pana acum aceste metode atletice nu au fost folosite in antrenamente de grup.
 

Grit Cardio: te ajuta sa arzi rapid grasimile si sa iti imbunatatesti capacitatea atletica. Antrenamentul combina exercitii cu greutatea corporala, de impact ridicat, cu un ritm de lucru exploziv. Arderea caloriilor este maximizata in timpul efortului şi se continua multe ore dupa incheierea clasei.
 

CASETE
 

Beneficiile antrenamentelor Grit:
 

- accelereaza metabolismul;

- asigura rezultate vizibile in timp scurt;

- imbunatatesc functionarea aparatului cardio-respirator, reduc riscul de boli cardiovasculare şi maresc densitatea osoasa;

- tonifica si sculpteaza grupele musculare cheie;

- ard calorii si asigura supletea corpului;

- cresc capacitatea de coordonare si agilitatea;

- iţi asigura o postura mai buna, stabilitate si forta la nivelul musculaturii abdominale si a spatelui;

- genereaza o mai mare incredere in sine.
 

Les Mills Grit Series este pentru tine daca:
 

* Vrei sa atingi un nivel mai inalt in fitness;

* Ai nevoie de o motivatie suplimentara pentru a-ti testa limitele;

* Ai un obiectiv precis legat de pierderea in greutate sau de forma in care vrei sa fii si iti doresti sa il atingi;

* Pur si simplu, vrei mai multa intensitate.
 

Totul despre clasele explozive
 

Peter Ambjorn, group fitness manager World Class Romania, raspunde intrebarilor tale despre antrenamentele Grit:
 

Cat de des trebuie sa particip la clase pentru rezultate optime?
 

Desi Grit poate crea dependenta, nu abuza. Cele mai bune rezultate le vei obtine participand la doua-trei clase pe saptamana.
 

Este indicat sa beau apa in timpul orelor de Grit?
 

Lipsa apei poate cauza scaderea capacitatii fizice in timpul orei, senzatie de disconfort sau ameteala, dupa. Deci este chiar necesar sa bei apa in timpul acestor antrenamente intense.
 

Cine poate veni la antrenamentele de tip Grit?
 

Grit te impinge sa iti atingi limitele, ba chiar sa le depasesti. Antrenamentul este foarte intens si de aceea nu il recomand oricui. Este necesara o conditie fizica buna, sa iti cunosti corpul si sa folosesti greutati reprezentand 40% din greutatea ta. Asa ca, daca te simti pregatit, incearca si nu renunta!
 

Am auzit ca Grit contribuie la cresterea increderii in sine. Cum anume?
 

Orice fel de antrenament fac asta datorita faptului ca te obliga sa-ţi depasesti limitele si pentru ca ajuta organismul sa elibereze endorfine, care te fac sa te simti bine si elimina stresul.
 

Care este legatura cu densitatea osoasa?
 

Programele de exercitii care pun accent pe densitatea osoasa pot imbunatati forta in mod semnificativ. Grit este un antrenament cardio si de forta, foarte intens. Daca ai indoieli legate de sanatatea sau structura si densitatea osoasa, mai ales daca eşti femeie cu varsta de peste 30 de ani, consulta medicul de familie inainte sa participi la astfel de clase.
 

Grit pe scurt
 

Durata: 30 de minute
 

Tip antrenament: High Intensity Interval Training
 

Intensitate: maxima si mai mult!
 

Muzica: exploziva, pentru a-ti mentine energia la un nivel ridicat si a te impinge sa-ti fortezi limitele.
 

Rezultate: excelente, in timp record. 

www.worldclass.ro

 

Articole din aceasi categorie