Articole
27-04-2018

 

Iutta, brandul cu dor de romanesc, a sarbatorit 5 ani de la lansare printr-un eveniment care a avut loc marti seara la Galeriile Artmark din Bucuresti. Cu acest prilej, Iutta a lansat o noua colectie de genti, pantofi si accesorii inspirate de motive baroque - Dor Regal. La aniversare au fost prezenti peste 300 de invitati; oameni cu o pasiune pentru creatiile romanesti, purtatoare de dor si reprezentanti din lumea business si cea creativa.

Firul epic al povestii a fost intregit prin decorul realizat dintr-o instalatie cu ii vechi de zeci de ani si cadre surprinse din istoria Iutta. Mai mult, cei prezenti au fost introdusi pe acorduri de harpa in experienta degustarii vinului de catre specialistul Horia Hasnas, prin intermediul AQUA Carpatica si Domeniile Samburesti.

„Sunt cat se poate de emotionata de bucuria tuturor celor care au ales sa creada in Iutta. Am sarbatorit aniversarea alaturi de multi oameni dragi, care au facut seara si mai speciala.”, a spus Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta.

Cei care au fost alaturi de Iutta, printre care si Madalina Anea, Veronica Soare, Izabela Panescu, Mihaela Sava si Luana Codreanu, au fost invitati sa descopere noua colectie Dor Regal, cat si piesa care i-a stat la baza ca inspiratie: geanta din lemn sculptata cu motive baroque, care a fost realizata de Nicoleta impreuna cu tatal sau.

Gentile cu broderii in piele au luat forme si culori diverse, avand ca element central simboluri ale elegantei si maretiei regale. Toate creatiile din colectia Dor Regal si informatii despre acestea vor fi disponibile pe www.iutta.ro.

PARTENERI MEDIA: 24Life, AGERPRES, Clementine, Bizis.ro, Bright Business, Business Review, Designist, Femei in Afaceri, Forbes Romania, FPM, Happy Channel, Kudika, Life.ro, New Money, Noizz, Pe Tocuri, Revista Atelierul, The Woman, The Trends, Wall Street, Zeya.ro

PARTENERI: Galeriile Artmark

SPONSORI: Domeniile Samburesti si AQUA Carpatica

 

Despre Iutta

Iutta este un brand iconic de genti, pantofi si accesorii din piele cu un design folk contemporan. Creatiile sunt inspirate din cultura traditionala si credinte stravechi, traduse intr-o maniera personala, exclusiva. Colectiile capata viata prin devotamentul si pasiunea investite in fiecare produs, calitati sinonime cu viziunea brandului. Astfel, produsele au devenit elemente distinctive in industria creativa.

 

Articole din aceasi categorie